Karel IPCS İp Santral ve Çağrı Merkezi Yazılımı
IP Çağrı Merkezi Call Center Çözümü
Standart sunuculara kurulabilen yazılım tabanlı ip santral ve çağrı merkezi çözümü
Esnek, Ölçeklendirilebilir, Genişleyebilir Sistem
- İşletmelerin kendi sunucularına veya bulut sunucusuna yüklebilir.
- IP altyapı sayesinde mekandan bağımsız hizmet verilebilir.Operasyonu farklı lokasyonlara yayarak işletme maliyetlerini düşürür.
- Esnek çağrı dağıtım senaryoları ve ses işleme uygulamaları sayesinde müşterilerin bekleme sürelerini kısaltır.
- Tüm görüşmeler ek bir donanıma ihtiyaç duymadan kayıt altına alınıyor ve bu kayıtlar istenildiği an dinlenerek olası ihtilaflar engellenebiliyor.
- Karel IP Çağrı Merkezi’nin kendi içinde barındırdığı Mini CRM uygulaması sayesinde müşterilerle kurulan her temas kurumsal hafızaya kaydediliyor, müşterilere hızlı ve tutarlı bir hizmet deneyimi yasatılıyor.
- Satış, is takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, kampanya düzenleme ve anket çalışması gibi amaçlarla dış aramalar yapılabilir.
- Çağrı merkezi yöneticileri kendilerine özel tasarlanmış ekranlar sayesinde çağrı merkezi operatörlerini web üzerinden, mekandan bağımsız olarak yönetebiliyor.
- Kapsamlı, gerçek zamanlı ve esnek raporlama sistemi ile kurum ve personel verimliliği kontrol ediliyor, müdahaleler hızlı ve etkin şekilde gerçekleştiriliyor.
- Sistem aktif ve pasif olarak konumlandırılan sunucular arasında sıcak geçiş yapabilir.Kesintisin İletişim.
- Yönetilebilen Operatör + Supervisor Sayısı: 4.000
- Dış Hat Sayısı SIP PRI Karışık: 3.500
- Eş Zamanlı Giriş Yapmış Operatör Sayısı: 1.000
- Saatte İşlenen Maksimum Çağrı: 20.000
- IVR Alt Dallanma Sayısı: 250+
- Tek Sunucuda IVR Lisanslama: 50
- Supervisor Es Zamanlı Ses Kayıt Dinleme: 35
- Eş Zamanlı Ses Kayıt: 1.000
- CDR Satır Sayısı: 10.000+
- Pick Up Group, Yönlendirilen Telefon: 5.000+
- Zaman Tablosu: 200+
- 3 Yönlü Konferans: 100+
- Kuyrukta Bekletme: 400+
- ISDN PRI, Analog hat ve SIP trunk desteği, SBC desteği
- Masaüstü ve yazılım tabanlı telefonlar
- Turizm ve Rezervasyon Uygulamalarıyla Entegrasyonlar
- Belediye Beyaz Masa/Mavi Masa Uygulamalarıyla Entegrasyonlar
- Hastane Randevu Sistemi Entegrasyonları
- Hukuk/Borç Takip Çözümleri Entegrasyonları
- Dağıtım Kurumlarına Özel Hizmetler
- Müşteri Memnuniyeti ve Kalite Yönetim Senaryoları
- Oracle Siebel CRM
- Oracle RightNow CRM (Bulut)
- Microsoft Dynamics
- SAP
- Salesforce
- Logo CRM
- Next4biz
- Windesk
- ZOHO CRM
- API entegrasyonları
- PC Softphone ve Mobil Uygulama Entegrasyonları
- IVR entegrasyonları
- Özel servislerle uygulamaların çapraz kullanımının sağlanarak değerli veri üretilmesi
- TTS (Text To Speak – metni konuşmaya çevirme) teknolojileri sayesinde konuşan özel yazılım geliştirme (Speech BOT’ların) hizmetleri
- ASR (Automatic Speech Recognation – Sesi metne dönüştürme) teknolojileri ile ses kayıtlarının metne dönüştürülmesi, konuşmanın IVR içerisinde algılanması senaryoları hizmetleri