Facebook ile BağlanHoşgeldin Ziyaretçi Giriş Yap Kayıt Ol Sipariş Takibi İletişim
IP SANTRAL SİSTEMLERİ » Karel IP Santral Sistemleri

Karel IPCS İp Çağrı Merkezi

:
45,077.70TL
KDV Dahil
Ad.
Sepete Ekle

Ürün Açıklamaları

Karel IPCS İp Santral ve Çağrı Merkezi Yazılımı IP Çağrı Merkezi Call Center Çözümü Standart sunuculara kurulabilen yazılım tabanlı ip santral ve çağrı merkezi çözümü Esnek, Ölçeklendirilebilir, Genişleyebilir Sistem İşletmelerin kendi sunucularına veya bulut sunucusuna yüklebilir. IP altyapı sayesinde mekandan bağımsız hizmet verilebilir.Operasyonu farklı lokasyonlara yayarak işletme maliyetlerini düşürür. Esnek çağrı dağıtım senaryoları ve ses işleme uygulamaları sayesinde müşterilerin bekleme sürelerini kısaltır. Tüm görüşmeler ek bir donanıma ihtiyaç duymadan kayıt altına alınıyor ve bu kayıtlar istenildiği an dinlenerek olası ihtilaflar engellenebiliyor. Karel IP Çağrı Merkezi’nin kendi içinde barındırdığı Mini CRM uygulaması sayesinde müşterilerle kurulan her temas kurumsal hafızaya kaydediliyor, müşterilere hızlı ve tutarlı bir hizmet deneyimi yasatılıyor. Satış, is takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, kampanya düzenleme ve anket çalışması gibi amaçlarla dış aramalar yapılabilir. Çağrı merkezi yöneticileri kendilerine özel tasarlanmış ekranlar sayesinde çağrı merkezi operatörlerini web üzerinden, mekandan bağımsız olarak yönetebiliyor. Kapsamlı, gerçek zamanlı ve esnek raporlama sistemi ile kurum ve personel verimliliği kontrol ediliyor, müdahaleler hızlı ve etkin şekilde gerçekleştiriliyor. Sistem aktif ve pasif olarak konumlandırılan sunucular arasında sıcak geçiş yapabilir.Kesintisin İletişim. Yönetilebilen Operatör + Supervisor Sayısı: 4.000 Dış Hat Sayısı SIP PRI Karışık: 3.500 Eş Zamanlı Giriş Yapmış Operatör Sayısı: 1.000 Saatte İşlenen Maksimum Çağrı: 20.000 IVR Alt Dallanma Sayısı: 250+ Tek Sunucuda IVR Lisanslama: 50 Supervisor Es Zamanlı Ses Kayıt Dinleme: 35 Eş Zamanlı Ses Kayıt: 1.000 CDR Satır Sayısı: 10.000+ Pick Up Group, Yönlendirilen Telefon: 5.000+ Zaman Tablosu: 200+ 3 Yönlü Konferans: 100+ Kuyrukta Bekletme: 400+ ISDN PRI, Analog hat ve SIP trunk desteği, SBC desteği Masaüstü ve yazılım tabanlı telefonlar Turizm ve Rezervasyon Uygulamalarıyla Entegrasyonlar Belediye Beyaz Masa/Mavi Masa Uygulamalarıyla Entegrasyonlar Hastane Randevu Sistemi Entegrasyonları Hukuk/Borç Takip Çözümleri Entegrasyonları Dağıtım Kurumlarına Özel Hizmetler Müşteri Memnuniyeti ve Kalite Yönetim Senaryoları Oracle Siebel CRM Oracle RightNow CRM (Bulut) Microsoft Dynamics SAP Salesforce Logo CRM Next4biz Windesk ZOHO CRM API entegrasyonları PC Softphone ve Mobil Uygulama Entegrasyonları IVR entegrasyonları Özel servislerle uygulamaların çapraz kullanımının sağlanarak değerli veri üretilmesi TTS (Text To Speak – metni konuşmaya çevirme) teknolojileri sayesinde konuşan özel yazılım geliştirme (Speech BOT’ların) hizmetleri ASR (Automatic Speech Recognation – Sesi metne dönüştürme) teknolojileri ile ses kayıtlarının metne dönüştürülmesi, konuşmanın IVR içerisinde algılanması senaryoları hizmetleri
Daha Fazla Açıklama
Hemen Al
  • Karşılaştırma Listenize Ekleyin
  • Ürünü Favorilere Ekleyin
Ürün Künyesi
  • Karel
  • KRL34006
  • 0
  • 777
  • Ücretsiz Kargo
Ürün Özellikleri Başa Dön

Karel IPCS İp Santral ve Çağrı Merkezi Yazılımı

IP Çağrı Merkezi Call Center Çözümü

Standart sunuculara kurulabilen yazılım tabanlı ip santral ve çağrı merkezi çözümü

Esnek, Ölçeklendirilebilir, Genişleyebilir Sistem

  • İşletmelerin kendi sunucularına veya bulut sunucusuna yüklebilir.
  • IP altyapı sayesinde mekandan bağımsız hizmet verilebilir.Operasyonu farklı lokasyonlara yayarak işletme maliyetlerini düşürür.
  • Esnek çağrı dağıtım senaryoları ve ses işleme uygulamaları sayesinde müşterilerin bekleme sürelerini kısaltır.
  • Tüm görüşmeler ek bir donanıma ihtiyaç duymadan kayıt altına alınıyor ve bu kayıtlar istenildiği an dinlenerek olası ihtilaflar engellenebiliyor.
  • Karel IP Çağrı Merkezi’nin kendi içinde barındırdığı Mini CRM uygulaması sayesinde müşterilerle kurulan her temas kurumsal hafızaya kaydediliyor, müşterilere hızlı ve tutarlı bir hizmet deneyimi yasatılıyor.
  • Satış, is takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, kampanya düzenleme ve anket çalışması gibi amaçlarla dış aramalar yapılabilir.
  • Çağrı merkezi yöneticileri kendilerine özel tasarlanmış ekranlar sayesinde çağrı merkezi operatörlerini web üzerinden, mekandan bağımsız olarak yönetebiliyor.
  • Kapsamlı, gerçek zamanlı ve esnek raporlama sistemi ile kurum ve personel verimliliği kontrol ediliyor, müdahaleler hızlı ve etkin şekilde gerçekleştiriliyor.
  • Sistem aktif ve pasif olarak konumlandırılan sunucular arasında sıcak geçiş yapabilir.Kesintisin İletişim.
  • Yönetilebilen Operatör + Supervisor Sayısı: 4.000
  • Dış Hat Sayısı SIP PRI Karışık: 3.500
  • Eş Zamanlı Giriş Yapmış Operatör Sayısı: 1.000
  • Saatte İşlenen Maksimum Çağrı: 20.000
  • IVR Alt Dallanma Sayısı: 250+
  • Tek Sunucuda IVR Lisanslama: 50
  • Supervisor Es Zamanlı Ses Kayıt Dinleme: 35
  • Eş Zamanlı Ses Kayıt: 1.000
  • CDR Satır Sayısı: 10.000+
  • Pick Up Group, Yönlendirilen Telefon: 5.000+
  • Zaman Tablosu: 200+
  • 3 Yönlü Konferans: 100+
  • Kuyrukta Bekletme: 400+
  • ISDN PRI, Analog hat ve SIP trunk desteği, SBC desteği
  • Masaüstü ve yazılım tabanlı telefonlar
  • Turizm ve Rezervasyon Uygulamalarıyla Entegrasyonlar
  • Belediye Beyaz Masa/Mavi Masa Uygulamalarıyla Entegrasyonlar
  • Hastane Randevu Sistemi Entegrasyonları
  • Hukuk/Borç Takip Çözümleri Entegrasyonları
  • Dağıtım Kurumlarına Özel Hizmetler
  • Müşteri Memnuniyeti ve Kalite Yönetim Senaryoları
  • Oracle Siebel CRM
  • Oracle RightNow CRM (Bulut)
  • Microsoft Dynamics
  • SAP
  • Salesforce
  • Logo CRM
  • Next4biz
  • Windesk
  • ZOHO CRM
  • API entegrasyonları
  • PC Softphone ve Mobil Uygulama Entegrasyonları
  • IVR entegrasyonları
  • Özel servislerle uygulamaların çapraz kullanımının sağlanarak değerli veri üretilmesi
  • TTS (Text To Speak – metni konuşmaya çevirme) teknolojileri sayesinde konuşan özel yazılım geliştirme (Speech BOT’ların) hizmetleri
  • ASR (Automatic Speech Recognation – Sesi metne dönüştürme) teknolojileri ile ses kayıtlarının metne dönüştürülmesi, konuşmanın IVR içerisinde algılanması senaryoları hizmetleri
Kargo ve Ödeme Başa Dön

Garanti Şartları

Bu ürün üretici firma tarafından 2 yıl garanti kapsamı altındadır. Ürün hasarlı kullanım, kullanıcı hataları vb. durumlar dışında 24 ay boyunca uluslararası garanti şartları kapsamında satışa sunulmaktadır.

Kargo ve İade

Kargonuzu teslim almadan önce lütfen eksik, hasarlı ya da ayıplı olup olmadığını kontrol ediniz. Eğer kargonuzda normal dışı bir durum gözlemlerseniz zabıt tutarak ürününüzü kargo görevlisine iade ediniz.

Sipariş Kargoya Verilişi

Ürünler siparişi verdiğiniz tarihten itibaren aksi belirtilmedikçe (Hızlı kargo vb. uyarı simgeleri.) 2 iş günü içerisinde kargolanmaktadır.

Ürün Yorumları Başa Dön

Bu ürün henüz yorum almamış. Yorum yapabilmek için bu ürünü satın almış olmanız gerekmektedir.


%100 GÜVENLİ ALIŞVERİŞ

Tüm alışverişlerinizde güvenle ödeme sağlayabilirsiniz.

%100 ORİJİNAL ÜRÜNLER

Tüm ürünlerimiz ilgili üreticiden size orijinal olarak satılır.

KREDİ KARTIYLA ÖDEME

Tüm alışverişlerinizde kredi kartınızla ödeme yapabilirsiniz.

7X24 BİZE ULAŞIN

Uzman E-Ticaret personelimize her zaman ulaşabilirsiniz.

Kampanya ve indirimlerden haberdar olun.

Size yardımcı olmamızı ister misiniz?

X

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz.

Detaylı bilgiye Aydınlatma Metni sayfamızdan erişebilirsiniz.